The History of school
학교의 역사
In modern developed societies, access to formal education is something that many people now take for granted.
근대에 발전된 사회에서 정규 학교로의 접근은 많은 사람들이 당연시 하고 있다.
Formal schools have not always existed. thouth, and it took centuries for a system of compulsory education to be establishd.
비록 정규 학교가 항상 존재했던것은 아니다. 그리고 의무교육시스템의 설립은 수세기가 걸렸다.
Teachers. leaders, and parents had to campaign for years before reforms took place and the educational system we know today was established.
선생님들 지도자들 그리고 많은 부모들은 개혁이 발생되기 수년전부터 캠페인을 벌였고우리가 오늘날 알고 있는 교육 시스템이 설립되었다.
During the early days of education in the U.K., many students were schooled by local priests, who taught reading and writing classes in their churches.
영국에서 초기 교육동안에 많은 학생들은 자신들의 교회에서 일기와 쓰기를 가르치는 지역 목회자들에 의해 수업받아졌다.
Few formal schools existed, and the ones that did were costly and , therefore, reserved for chilren of the wealthy.
정규학교는 거의 존재하지 않았고 많은 돈이 들었다. 그렇기 때문에 부유한 아이들을위해 제공되었다.
In addition, only boys were educated given the tradition that thry would ond day be the family's sole breadwinner.
게다가 언젠가 집안에서 돈벌이를 해야하는 전통으로 소년들에게 교육이 주어졌다.
In 1877, England's first university, Oxford, was founded.
1877년에 영국에서 옥스포드대학이 첫번째로 세워졌다.
Over the next 400 years other colleges and universities were established including Cambridge and Edinburgh.
그후 400년이 지나 케임브리지나 에딘베흐 같은 다른 단과 대학과 4년제 대학이 설립되었다.
During the seventeenth century, numerous private schools were founded and attended primarily by the sons of aristocrats who later continued their education at university.
17세기 동안에 다수의 사립학교들이 세워졌다. 그리고 대학 교육을 계속 하게될 다수의 귀족들의 아이들이 다녀졌다.
In the centuries that followed, though, schooling for many still remained quite haphazard, some pupils attended classes in churches, while others were educated at Sunday school.
비록 이 세기에 여전이 많은 계획성없는 학교들이 남아있었고 어떤 학생들은 교회의 교실에 다녀지고 다른 학생들은 주일 학교 교육에 다녀졌다.
Harsh punishments were quite common and were given to disobedient or forgetful students.
거친 체벌이 매우 흔하게 반항적이고 부주의한 학생들에의해 주어졌다.
Education for the majority of girls and young women consisted mainly of learning domestic crafts; very few were exposed to the same academic content that boys and young men were.
다수의 소녀들과 젊은 여성들의 교육은 거의 집안의 기술을 배우는것으로 구성되어졌다. 소년들과 젊은 남성들과같은 학교 내용에 아주 거의 노출되지 않았다.
The lack of a formal system of teacher training became an increasing issue, and in 1840, james Kay-Shuttleworth opened the first teacher-training college.
교사 교육의 정규 시스템의 결여는 커다란 이슈가 되었다. 그리고 1840년에 james Kay-Shuttleworth가 첫번째 교사훈련 대학을 열었다.
In 1846, he established the pupil-teacher apprentice system whereby pupils aged thirteen could study and serve for five years with a teacher, then attend college for three years, in order to become trained teachers themselves.
1846년에 그는 학생-교사 실습생 시스템을 설립했다. 교사 훈련을 받기 위해 3년간 대학에 다녔고 13세의 학생들을 가르치기 위해 5년을 다녔다.
It wasn't until the late 1870s that laws were passed in the U.K., requiring parents to ensure that their children received a basic education in reading, writing, and math.
1870년대 후반가지는 영국에서 법이 통과대지 않았다. 부모들은 그들의 자녀들이 읽기, 쓰지 그리고 수학같은 기본 교육 보장을 요구했다.
In 1918, schooling became compulsory up to the age of fourteen.
1918년 14세의 나이까지 의무교육이 행해졌다.
The Education Act of 1944 reformed the schooling system further by providing equal educational opportunities for boys and girls and changed teaching approaches to incorporate students' individual ages and abilities.
1944년에 교육활동과 학교 시스템이 개혁됐다. 소년들과 소녀들에게 동등학 교육 기회가 제공됐다.그리고 가르치는 것을 학생들의 개개인의 나이와 능력에따라 통합하는 쪽으로 접근했다.
In the late eighteenth and early nineteenth centuries, various pioneers in educational reform were hard at work bringing about similar improvements to the education system on the other side of the Atlantic.
18세기 후반과 19세기 초반에 다양한 교육개혁의 선구자들이 힘들게 일해 대서양의 반대편에 있는 유사한 교육시스템의 개선을 가져왔다.
Education in the U.S. at that time was much the same as it was in the U.K., with badly equipped classrooms and untrained teachers. 그때 미국의 교육은 불량한 교실 장비와 훈련받지 못한 교사들과 같이 영국에서와 거의 같았다.
Horace Mann was the first to establish teacher-training institutes;he also campaigned for equal opportunities in education, and increased the length of the school year from a few weeks to six months.
Horace Mann은 처음으로 교사훌련시설을 설립했다. 그는 또한 교육에서 동등한 기회를 위해 캠페인을 벌였다. 그리고 학교 기간의 길이를 몇주에서 6달까지 늘렸다.
John Dewey, one of the most influential educational reformers of the twentieth century, campaigned for alternative approaches to teaching in order to accommodate a pupil's psychological and physical development, as well as assist in many classrooms around the world.
John Dewey는 20세기의 가장 영향력있는 교육 개혁자중의 한명이다. 세계를 돌아다니며 많은 교실들을 도와줄 뿐만 아니라 학생들의 정신적 신체적 개발을 위해서 가르치는것의 대안적인 접근을 위한 켐페인을 벌였다.
Deway argued that classroom learning should center on the child, a belief that is now common practice in many classrooms around the world.
Deway는 교실에서 배우는것은 학생들이 중심에 있어야 한다고 주장했다. 그 믿음은 세계에 걸쳐서 많은 교실안에서 지금은 흔한 습관의 믿음이 되었다.
Many of Dewey's theories continue to be discussed and debated by educators today.
많은 Dewey의 학설은 오늘날 교육자들에 의해 검토되고 토의되어 지고 있다.
Nowadays, a variety of schools exist in the U.S. and the U.K.
오늘날 미국과 영국에 다양한 학교들이 존재한다.
Some offer basic academic education while others offer students the chance to specialize in their field of choice such as drama, science, music, or technology.
기본적으로 제공하는 어떤 학술 교육이 있는 반면에 어떤 교육은 드라마, 과학, 음악, 기술과 같은 그들이 선택학 분야의 특화된 기회를 학생에게 제공한다.
Teachers must be fully trained and schools are required to follow government guidelines that specify which subjects should be taught in which grades.
교사들은 완전히 훈련 되어야만 하고 학교는 졸업을 위해 어떤 과목을 가르쳐야 하는지를 기술한 정부의 가이드라인을 따르는것이 요구된다.
Today, educational content is regularly reviewed and adjusted in an effort to meet the changing needs of society and its learners.
오늘날 교육 내용은 그것을 배우는 학습자와 사회의 변화화는 요구를 충족하기위해 검토되고 조정되어야 한다.
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